Categorized under: Uncategorized

Varantys ratai – galimi variantai

Vairuojant automobilį, turinti keturių ratų pavara, sukuria visagalybės iliuziją ir užkariauja jokių off-road pajėgumus. Tačiau, kad būtų realu, tai tik iliuzija. Ir dažnai remiasi visiškai klaidingais. Jei pardavėjas parduotuvėje sakė, kad pasiūlė jums automobilį – SUV ir galite vairuoti ten, kur norite, tada, švelniai tariant, šiek tiek netiesa

Šiandien mašina naudoja keturias pagrindines ratų pavaros sistema.. Vienas iš jų yra disko tipas Part Time, kuris gali būti verčiamas kaip trumpai įtraukti. Važiuojant ant kieto paviršiaus automobilis yra galinių ratų pavara įprastiniai automobiliai, ir tik tada, kai reikia, slidus, šlapias, per trumpą laiką gali būti prijungti prie priekinio tilto. Ši judėjimo su tokių perdavimų režimas turi būti trumpalaikis. Priešingu atveju, ji neišvengiamai pažeistas.

Kitas variantas leidžia įgyvendinti automobilių ratų pavara paragino paklausos, kuri gali būti išverstas kaip pagal pareikalavimą. Tiesą sakant, automatinis Part Time. Jeigu kelių įprastinių kietos dangos, transporto priemonės vairuoti bus normali mašina su varomais galiniais ratais. Bet kai ratai pradeda slysti, jis automatiškai prisijungia priekinę ašį. Yra variantų, kai automobilis yra priekinių ratų pavara ir neprivaloma galinių ratų pavara automatiškai prijungtas.

Tačiau tai nekeičia bendrą vaizdą. Šis metodas laikomas gera, kai važiuojant sniegu. Tokios sistemos trūkumas yra tarp ašių skirtumo stoka. Važiuojant mieste toks perdavimas gali būti priimtinas variantas, bet patikrinti keliuose yra labai nepageidautinas.

Kita AWD sistema, vadinama Visas laikas (nuolat prijungtas). Naudodami šį metodą, nuolat prijungtas priekinės ir užpakalinės ašių, bet vis tiek buvo problemų su galios paskirstymo iš variklio tarp ašių. Nors šiuo metu automobilių centras skirtumo, bet dėl ​​jo trūkumo blokuoja tokį perdavimą gali būti laikomi tinkamais miesto sąlygomis, o ne off-road sąlygas

Šiame keturių ratų pavara – Tai pats Visas laikas, nuolat vietoje, bet tik turintys toliau užrakinti centrinį diferencialą. Tokiu atveju, kai slysti ratams visa sukimo momentas neišnyks dėl slydimo ratas ir blokuoja bus paskirstytas tarp galinių ir priekinių ašių. Su šis automobilis gali būti sėkmingai įveikti kelio kliūtis.

Aprašyta aukščiau klasikinių tipų visų ratų pavara. Dabar daugeliu atvejų naudojami elektronikos, stengiantis realizuoti judėjimo galimybę keliuose su bloga aprėpties arba visiškai nėra jos. Šiuo tikslu, įvairių metodų stabdymo rato contraption galią platinimo nuo variklio į kiekvieną ratą, judėjimo kontrolės kiekvieno rato. Šis požiūris gali būti, ir prasminga, tačiau, išskyrus, kad yra kaina. Ir automobilis, turintis gerą kainą, tai yra nepriimami laisvai vairuoti pelkės ar kelyje, turimi vikšriniai traktoriai.

Taip ir visi kiti variantai apima Pavadinimo naudojimas yra visų ratų pavara. Tuo atveju, jei automobilis yra skirta eiti į miestą, jam nereikėjo keturių ratų pavara su visomis spynomis. Su jais ir daugiau benzino vartojimas ir automobilio kaina virš. Todėl, kai perkant automobilį, būtina nustatyti, kokiomis sąlygomis bus didelė dalis jo judėjimo.

Negalima pasirinkti automobilį, kuris turi visais keturiais ratais, tik tuo atveju. Rezultatas bus padidintas degalų sąnaudas, mažą greitį ir aukštą išlaidas priežiūrai. Esami Jėgos pavarų variantai leidžia mums rasti tinkamiausią variantą faktinių darbo sąlygų.