Categorized under: Kelionių Akademija

Siemens Traukiniai Londono

Pavyzdys iš naujų traukinių, kurie radikaliai keičia geležinkelių kelionę į vieną judriausių kelių Londone, buvo pristatytas Didžiosios Britanijos sostinėje šią savaitę. Nauji traukiniai imsis geležinkelio liniją Thameslink.

Kūrėjai žada traukiniai didesnį patikimumą ir energijos vartojimo efektyvumą.

700 klasė elektriniai traukiniai yra gamybos Londono geležinkelio linija. Pradėti pirmasis naujos kartos traukinių planuojama 2016.

Iš viso 1140 automobiliai bus gaminami Vokietijoje tarptautinio koncerno “Siemens”.

Be traukinių patys sostinėje bus sukurta 2000 darbo vietų tinklo paslaugų įvedimas.

Gamyba iš naujų traukinių yra dalis 6,5 mlrd programą Thameslink, kurie bus pasiūlyti savo keleiviams geresnę paslaugą, padidėjo talpa ir patikimumas visai kelionei viena iš judriausių linijų Europoje, pažymi ITV.

“Mes esame modernizavimo mūsų geležinkelis labiausiai užmojo investicinių programų. Šios apsvaiginimo naujų traukiniai pažymėti gerokai padidinti tinklo kaip visuma, atsižvelgiant į planą sukurti tūkstančius darbo vietų dėl liniją, kuri neabejotinai bus pagerinti mūsų ekonomikai “, turinį, – sakė ministras Geležinkelio transportas Stephen Hammond Britanijoje per pristatymo ceremoniją plataus masto traukinių išdėstymą

“Po savo paleidimo šiuos traukinius praleisti milžinišką pelną iš ryanair skrydziai šimtų tūkstančių keleivių, kurie persikėlė į Londoną kasdien. Jie pagerins pati idėja geležinkelio kelionę, kuri, atsižvelgiant į naujų technologijų atėjimas bus greitesnė ir patikimesnė “, – pridūrė jis.

“Nieko, kad šiandien buvo pristatytas negali atitraukti dėmesį nuo fakto, kad programa, kuri pakeis parkas Thameslink traukiniai buvo multi fiasko nuo pradžios iki pabaigos ir grasino ne tik 10.000 darbo vietų, bet Railcar, kuriame numatyta geležinkelius ir kitų šalių, įskaitant, kad taip pat labai nukentėjo į pakeičiant Railroad parkas visoje šalyje vėlavimas. Tai neturi pasikartoti “, – sakė savo ruožtu atstovas Nacionalinės Sąjungos geležinkelininkų Bob Crow.

Thameslink yra viena iš labiausiai sudėtingų linijų Britanijos geležinkelių sistemoje. Jo ilgis yra 225 km nuo Bedford Braitono per Londoną.

Be to, ši šaka tarnauja Getviko ir Lutonas oro uostai, užfiksuoti Sutton ir Wimbledon priemiesčius.

Linija atidaryta 1988 metais ir 10 metų buvo vienas iš labiausiai Europoje, vežantiems daugiau kaip 28 000 žmonių, rytinio piko metu valandą.

Linija planuojama realizovanyat tobulinimo programa, kuri, be to, naujų traukinių stotys padidėtų Nuo 50 iki 100 2018 m.

Šiuo maršrutu www.flymaster.lt kursuoja traukiniai 319, vypushennye 1987-1990.

Pavyzdys iš naujų traukinių, kurie radikaliai keičia geležinkelių kelionę į vieną judriausių kelių Londone, buvo pristatytas Didžiosios Britanijos sostinėje šią savaitę. Nauji traukiniai imsis geležinkelio liniją Thameslink.

Kūrėjai žada traukiniai didesnį patikimumą ir energijos vartojimo efektyvumą.

700 klasė elektriniai traukiniai yra gamybos Londono geležinkelio linija. Pradėti pirmasis naujos kartos traukinių planuojama 2016.

Iš viso 1140 automobiliai bus gaminami Vokietijoje tarptautinio koncerno “Siemens”.

Be traukinių patys sostinėje bus sukurta 2000 darbo vietų tinklo paslaugų įvedimas.

Gamyba iš naujų traukinių yra dalis 6,5 mlrd programą Thameslink, kurie bus pasiūlyti savo keleiviams geresnę paslaugą, padidėjo talpa ir patikimumas visai kelionei viena iš judriausių linijų Europoje, pažymi ITV.

“Mes esame modernizavimo mūsų geležinkelis labiausiai užmojo investicinių programų. Šios apsvaiginimo naujų traukiniai pažymėti gerokai padidinti tinklo kaip visuma, atsižvelgiant į planą sukurti tūkstančius darbo vietų dėl liniją, kuri neabejotinai bus pagerinti mūsų ekonomikai “, turinį, – sakė ministras Geležinkelio transportas Stephen Hammond Britanijoje per pristatymo ceremoniją plataus masto traukinių išdėstymą

“Po savo paleidimo wizzair lt šiuos traukinius praleisti milžinišką pelną iš šimtų tūkstančių keleivių, kurie persikėlė į Londoną kasdien. Jie pagerins pati idėja geležinkelio kelionę, kuri, atsižvelgiant į naujų technologijų atėjimas bus greitesnė ir patikimesnė “, – pridūrė jis.

“Nieko, kad šiandien buvo pristatytas negali atitraukti dėmesį nuo fakto, kad programa, kuri pakeis parkas Thameslink traukiniai buvo multi fiasko nuo pradžios iki pabaigos ir grasino ne tik 10.000 darbo vietų, bet Railcar, kuriame numatyta geležinkelius ir kitų šalių, įskaitant, kad taip pat labai nukentėjo į pakeičiant Railroad parkas visoje šalyje vėlavimas. Tai neturi pasikartoti “, – sakė savo ruožtu atstovas Nacionalinės Sąjungos geležinkelininkų Bob Crow.

Thameslink yra viena iš labiausiai sudėtingų linijų Britanijos geležinkelių sistemoje. Jo ilgis yra 225 km nuo Bedford Braitono per Londoną.

Be to, ši šaka tarnauja Getviko ir Lutonas oro uostai, užfiksuoti Sutton ir Wimbledon priemiesčius.

Linija atidaryta 1988 metais ir 10 metų buvo vienas iš labiausiai Europoje, vežantiems daugiau kaip 28 000 žmonių, rytinio piko metu valandą.

Linija planuojama realizovanyat tobulinimo programa, kuri, be to, naujų traukinių stotys padidėtų Nuo 50 iki 100 2018 m.

Šiuo maršrutu kursuoja traukiniai 319, vypushennye 1987-1990.