Categorized under: Kelionių Akademija

Lefortovskiy tunelis trečią transporto žiedas

Lefortovskiy tunelis buvo atidarytas eismas 2003 m. Tai buvo tikrai sunkiausia inžinerijos terminų skyriaus trečiojo žiedinio kelio nuo sostinės. Tai statybos, daugeliu atžvilgių unikalus, įrenginiai susiduria su dideliais sunkumais tuo savo dizaino stadijoje. Maršruto trečioji žiedinio kelio teko praeiti pro istorinio rajono Old Maskvos Lefortovo. Ir šis faktas sukėlė gyvą viešąją diskusiją šia tema – jūs galite paaukoti istorinį ir kultūrinį paveldą lengvai plaukimo priemonių. Viešoji nuomonė tada vyravo, Trečia Ring Road Skubaus pagal savo spaudimo buvo priverstas pasitraukti iš žemės kelionės lėktuvu paviršiaus į Lefortovo tunelį. Išvaizda istorinio rajono Lefortovo iš jo nebuvo sužeisti. Tačiau finansiškai šis projektas buvo labai brangus.

Lefortovskiy tunelis, jo inžinerinių funkcijos

Statybos šio pastato tęsėsi keletą metų, ir su trečiojo žiedinio kelio pabaigos buvo uždaryta. Lefortovo Tunelio ilgis 3 km iki 200 metrų. Ji eina pagal istoriniame rajone Lefortovo Lefortovo parko ir upės Yauzoy. Konstruktyviai prasme Lefortovskiy tunelis yra dvi tunelio požeminių erdvių junginys. Stipriai gulėti tunelis susideda iš trijų juostų ant jo eina paskutinės minutės kelionės sunkvežimiai Šiaurę išorinėje pusėje Trečiojo Ring Road. Ir mašinos viduje juda į pietus nuo keturių eismo juostų. Šios inžinerinės struktūros viduje yra estakada ir tunelyje skirtingų ruožų upės derinys. Ilgis požeminio kelio aukštame lygyje ir yra įrengtas saugos sistemas gyvybės palaikymo. Tai apima vėdinimo, apšvietimo ir drenažas. Per požeminės erdvės dujų kontrolės sistema veikia. Gaisro atveju yra numatyta priverstinio oro tiekimo avarinio vėdinimo sistema. Trasa įrengta vaizdo stebėjimo sistema, eismo srautų abiem kryptimis. Daugiau nei dešimt degancios keliones i graikija metų patirtį operacinės šis kompleksas inžineriniai statiniai gali drąsiai teigti, kad Lefortovo Tunelio ant transporto infrastruktūros kapitalo žemėlapyje yra teigiamas pavyzdys efektyvių logistikos sprendimų. Jis leidžia jums organizuoti optimaliai intensyvaus eismo srautas labai užimtas skyriuje transporto sistemos Maskvoje.

Aktualios problemos

Lefortovo Tunelio

Toli ne viskas gerai su eismo saugos srityje į abi puses tai inžinerinis statinys. Bet didelis avaringumas čia daugiausia lemia neracionalus ledo pašalinimo iš žiemos reagentų. Keliuose skyriuose maršruto periodiškai kyla slidžių paviršių, kuris sukelia daug susirėmimų ir sangrūdas. Ypač nesilaikymas greičio apribojimus.