Categorized under: Kelionių Akademija

Kaip bus Kalinino metro linija

Kalinino metro linija dabar veikia sėkmingai tik rytų kryptimi. Jo pirmasis skyrius užsakė daugiau nei prieš trisdešimt metų. Traukiniai pradėjo teikti keleivių iš stoties “Novogireevo” į rajono Taganka Square stoties “marksistinė”, kur ji tapo dalis didelio transporto mazgo, lets go žiedo ir ZHDANOVSKY Krasnopresnenskuju linija. Vėlesniais metais, Kalinino metro linija tęsėsi į rytus iki stotelės “pirkti” ir Maskvos upę į iki stoties kryptimi “Tretjakovo.” Planai tolesnio jos ilgai svarstė ir peržiūrėtas kartų. Nėra visiškai aišku, šiuo klausimu ir dabar.

metro Maskva, Kalinino linija. Architektūros funkcijos

Tačiau dabartinė ryanair bilietai lt sklypas linija Kalinino puikus daugeliu atžvilgių. Pagrindinė dalis buvo pavesta iki naujų metų 1980 iki olimpinių žaidynių atidarymo Maskvoje. Line stotis atidaryta architektūros planą atrodė labai orus. Visi jie buvo atlikti atskirų projektų ir lėšų, dėl savo dizaino ir apdailos niekas išsaugotas. Vietoj pigių plytelių ir betono standartą į jų teisėtą vietą atgal granito, marmuro, žalvario ir bronzos. Kalinino metro linija žymėjo naujos eros Maskvos metro istorijos pradžia. Pagaliau buvo apsieiti pagarsėjęs “kovą architektūros extravagances” taip kruopščiai sužaloti daug aviabilietai i niujorka stočių periferinę dalį, Maskvoje (ir ne tik Maskva) metro. Architektūros ir miestų mąstymo vyravo protingas mintis, kad metro yra pastatytas amžius, ir tai ne tas atvejis, kai ekonomika yra tinkama.

Kas nutiks

Kalinino metro linija diagramoje žymi tradicinės geltonos spalvos. Matyt, tai susiję su teritorijos, kurioje eilutėje iš pradžių buvo manoma, kad sukelti vardą. Daugeliu senesnių šaltinių yra vis dar minimas kaip “Kalinin-Solntsevskaya metro linija.” Jo plėtros schema paversti jį pietų kryptimi link srities Solncevo. Tačiau laikas padarė šiuos planus savo pakeitimus. Be įsikišo bilietai i tokija ir užsitęsusi krizė devintojo dešimtmečio, ir pakeitė planus miesto valdžios institucijoms transporto infrastruktūros srityje. Tačiau šie planai buvo kelis kartus keitėsi ir labiausiai netikėtų būdų. Siekiant taupyti materialinius išteklius Solncevo pradėjo statyti šviesos metro linija. Ji turėtų prisijungti trumpiausią kelią, esantį pietinėje krašto centriniuose miesto rajonuose. Kalinino esama linija bus toliau plėtojama vakarų kryptimi. Stotis “Tretjakovo” netrukus nustoja būti galutinis, traukinys toliau pereikite prie stočių “Volhonka”, “Plyushchikha”, “Kutuzovo prospektas”, “Downtown” ir “Pergalė Park”. Apie tolesnio statybos Kaliningrade linijos perspektyvas dar nepriimtas galutinis sprendimas. Tai galima pasakyti, yra tai, kad stotis “Pergalė parkas” galutinis buvimo nebus labai ilgas.