Categorized under: Be kategorijos

Į ką reikia atsižvelgti, kai vyksta ilgas keliones?

Niera didesnės laisvės jausmo, kai tiesiog sėdi į automobilį ir prie vairo, kur tik širdis sako, kad patinka. Nesvarbu, ar eiti aplankyti giminaičius Lietuvos antrąjį sandorį, ar su draugais vieną dieną jūs nuspręsite eiti beprotiškas važiavimą. Pasaulis yra pilnas nuostabių netikėtumų, todėl yra unikalus jausmas sėdėti už vairo ir tiesiog “šokinėja” gyvenimą. Tačiau užsitęsusios vairavimo keletą valandų gali būti pavojingas, todėl būtina laikytis saugumo. Jūs turite neįtikėtinai paprastas skaičių, tačiau gana efektyvias patarimų, kurie padės jums pasirengti ilgesniam būdu.

Žinoma rūpintis juo, todėl jūs turite galią ir kad tai būtų ne jaustis mieguistas. Truerent nuoma rekomenduoja pora naktų prieš ilgą kelionę kruopščiai miegoti – ne mažiau kaip 7 valandas. Tokiu būdu, jūsų kūnas bus jums daug daugiau energingi. Sulaikyti kartus ir sveiki pusryčiai, ir bet kuriuo atveju nepamirškite gerti vandens.

Suplanuokite! Planavimas yra raktas į sėkmę tokiu važiuoti. Prieš išvykdami, kruopščiai studijuoti žemėlapį ir planuoti savo maršrutą, geriausia planuoti kur ir kaip užpildyti švyturį ir pilvą. Būtinai patikrinkite, ar jūsų automobilis yra tobula, kad, patikrinkite oro slėgį padangose, nes visų skysčių lygis turi būti pagal įstatymą ir, žinoma, įsitikinkite, taip pat apie kitus dalykus, kurie galėtų sukelti problemų.

Užpildykite ne tik pilną baką degalų, bet ir maišeliai visą su užkandžių ir vandens kelių, žinoma, gali susigrąžinti energiją ir jėgas, kur jie pamažu pradeda džiūti. Tai geriausia paimti su sveikų užkandžių – vaisių, daržovių ir riešutų, kurie suteiks ne tik energijos, bet taip pat dienos vitamino vartojimą. Išvengti nesveiko, pavyzdžiui, greito maisto, taip pat tiems, kurių sudėtyje yra didelius kiekius cukraus. Tokie nesveiki užkandžiai gali padaryti jums lėčiau, padidinti reakcijos laiką ir sukelti galvos skausmą. Būtinai kartais sustojo ištiesti kojas ir gauti gryną orą.

Būkite gudrūs ir budrūs. Ne per garsiai ir nerimą muzika klausymas, plepėjimas su kelionių kompanionai ar sutelkti dėmesį į aplinką ir gali padėti jums likti sutelktas kelyje. Jei manote, kad koncentracijos lygis, tačiau mažėja, sustojo, kvėpuoti grynu oru.